Wilk
Administrator
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nakło Śląskie
|
Wysłany: Wto 22:09, 16 Lut 2010 Temat postu: Rajd "Trakt" Tomaszów Mazowiecki |
|
|
KARTA ZGŁOSZENIA NA
III HRP „TRAKT”
NAZWA PATROLU:
OPIEKUN PATROLU:
KONTAKT: (drużynowy, opiekun)
LISTA UCZESTNIKÓW:
1. ………………………………………………………
(imię i nazwisko, adres, PESEL, tel. do rodziców lub opiekunów)
2. ………………………………………………………
3. ………………………………………………………
4. ………………………………………………………
5. ………………………………………………………
6. ………………………………………………………
7. ………………………………………………………
8. ………………………………………………………
9. ………………………………………………………
10. ………………………………………………………
11. ………………………………………………………
12. ………………………………………………………
Numer polisy:……………………………………………
Stwierdzam, że jest nam znany regulamin III HRP „Trakt” i zobowiązujemy
się go przestrzegać. Jednocześnie wpłacamy wpisowe w wysokości …….. za….. osób
(z opiekunem).
Korzystamy z przednoclegu w dniu 29.04.2010r. :
TAK/NIE
Podpis Podpis
Komendanta Hufca Opiekuna Patrolu
1.CELE RAJDU :
- Integracja środowisk harcerskich;
- Popularyzacja harcerskiego stylu spędzania wolnego czasu;
- Propagowanie turystyki pieszej;
- Propagowanie walorów turystycznych Tomaszowa Maz. i okolic;
- Dobra zabawa.
2. ORGANIZATORZY
Związek Harcerstwa Polskiego
Chorągiew Łódzka
Komanda Hufca w Tomaszowie Maz.
11 TDW „Baszta”
23 TDH „Tygrysy”
WSPÓŁORGANIZATOR: Jednostka Wojskowa 43 91 w Tomaszowie Mazowieckim
3. TERMINI MIEJSCE RAJDU
· Rajd odbędzie się bez względu na warunki pogodowe w dniach 30.-04. - 03.-05. 2010 r. W okolicach jeziora Sulejowskiego i Tomaszowa Mazowieckiego.
4. ZGŁOSZENIA I WPISOWE:
· Zgłoszenia należy kierować do H.O. Radosława Króla ( [link widoczny dla zalogowanych] ) do dnia 20 kwietnia.
· wpisowe w wysokości 20 zł płatne na konto
Komenda Hufca ZHP w Tomaszowie Maz.
PKO BP I O/TOMASZÓW MAZ.
Nr 53 1020 3916 0000 0502 0104 0138
(z dopiskiem: RAJD TRAKT) w terminie zgłoszeń (dla trzech pierwszych patoli – opiekun nie płaci wpisowego).
5. ŚWIADCZENIA ORGANIZATORÓW
· herbata do posiłków (jedynie w miejscach noclegowych);
· okolicznościowa plakietka dla uczestnika;
· dyplomy dla drużyn;
· dla najlepszych nagrody.
6. WARUNKI UCZESTNICTWA
W Rajdzie mogą uczestniczyć patrole liczące od 6 – 10 osób pod opieką pełnoletniego opiekuna.
7. START I ZAKOŃCZENIE RAJDU
START – Przygłów 30 kwietnia 2010 r. w godz. 8.00-10.00
ZAKOŃCZENIE – 3 maja 2010 r. w Spale ok. godz. 10.00
Dojazd i powrót z miejsca rajdu drużyny zapewniają sobie we własnym zakresie.
Opis trasy
Dzień I
Przygłów – Barkowice – niebieski szlak – Barkowice Mokre – Bronisławów – Swolszewice Duże – Swolszewice Małe. (ok. 19.5 km)
Dzień II
Swolszewice Małe – Swolszewice Duże – czerwony szlak – Tomaszów Mazowiecki. (ok. 24 km)
Dzień III
Tomaszów Mazowiecki – czerwony szlak – Podlas – Spała. (ok. 7.9 km)
8. KOMENDA RAJDU:
Komendant Rajdu – H.O. Jakub Reczulski;
Z-ca Komendanta ds. organizacyjnych – H.O. Piotr Stec;
Z-ca Komendanta ds. programowych – H.O. Radosław Król;
Oboźny – H.O. Michał Kobędza;
9. ZAKWATEROWANIE I WYŻYWIENIE
· Organizatorzy zapewniają jedynie miejsce na polu namiotowym (namioty lub coś w tym stylu, śpiwory, karimaty – we własnym zakresie).
· Uczestnicy po przebyciu na miejsce zakwaterowania zgłaszają się do oboźnego. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania miejsc noclegowych.
· Wyżywienie patroli rajdowych we własnym zakresie (organizatorzy zapewniają wrzątek do posiłków na miejscach noclegowych).
10. ZADANIE PRZEDRAJDOWE
· Przygotowanie prezentacji drużyny na ognisko integracyjne (w tym jedna gra, pląs lub coś w tym stylu).
· Przygotowanie śmiesznego skeczu związanego z rajdem.
11. DYSWALIFIKACJA
· Nieprzestrzeganie regulaminu oraz Prawa Harcerskiego spowoduje konsekwencje formalno -prawne przewidziane odpowiednimi przepisami obowiązującymi w ZHP ( łącznie z wydaleniem z Rajdu na koszt rodziców lub opiekunów prawnych bez zwrotu wpisowego.
· W przypadku dyskwalifikacji patrol/uczestnik traci wszelkie świadczenia organizatorów.
12. WYPOSAŻENIE UCZESTNIKA/PATROLU
Każdy uczestnik powinien:
· posiadać latarkę;
· posiadać własny prowiant (kolacja, obiad, śniadanie);
· posiadać regulaminowe umundurowanie i odpowiednie wyposażenie pozwalające na trzydniowy pobyt w różnych warunkach pogodowych;
· przestrzegać Prawa Harcerskiego, przepisów ochrony przyrody, ppoż. i BHP;
· zabrać ze sobą dobry humor ;
· podporządkować się zaleceniom Komendy Rajdu.
Każdy patrol powinien posiadać:
- wyposażoną apteczkę;
- przybory do kreślenia (linijkę, ekierkę, ołówek, gumkę do ścierania, długopis zielony, czerwony i czarny);
- busolę lub kompas, min. 2 sztuki;
- lina, saperka;
- polisa ubezpieczeniowa;
- zgody niepełnoletnich uczestników rajdu;
- potwierdzenie wpłaty wpisowego;
- minimum 2 kamizelki odblaskowe;
- mapę terenu (organizatorzy korzystają z mapy „Jezioro Sulejowskie i okolice w skali 1:50 000”, istnieje możliwość zamówienia mapy u organizatorów na koszt uczestników);
- instrument muzyczny mile widziany;
- Dobry humor .
13. WSPÓŁZAWODNICTWO PATROLI
Na trasie rajdu prowadzone będzie współzawodnictwo patroli. Patrole będą oceniane przez KOMENDĘ RAJDU. Pod uwagę będzie brane:
· Zdyscyplinowanie patrolu;
· Umundurowanie i ekwipunek patrolu;
· Przejście trasy zgodnie z założeniami;
· Wykonywanie zadań na punktach;
· Porządek.
14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
· Uczestnicy biorą udział w Rajdzie na własną odpowiedzialność – ubezpieczacie się sami w firmach ubezpieczeniowych (ubezpieczenie będzie sprawdzane na starcie).
· Za wypadki powstałe na trasie rajdu wynikających z nieprzestrzegania przepisów BHP przez uczestników i opiekuna patrolu Komenda Rajdu nie odpowiada.
· W przypadku nie zgłoszenia się na rajd wpisowe nie będzie zwracane.
· Interpretacja niniejszego regulaminu należy do Komendy Rajdu.
· Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|